Re: Adapter PCMCIA na IDE

Autor: Saper/nolin11 <nolin11_USUN_TO_at_interia.pl>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 17:26:27 MET DST

Użytkownik "-" <nospam@wp.pl> napisał w wiadomości
news:e7ocq5$hgg$1@inews.gazeta.pl...

> do tej "pierdolki do internetu" Compaq?

CO masz na myśli _"pierdolki do internetu" _ jeśli myślisz o iPAQ3xxx to
mnie denerwuje taki zwrot w odniesieniu do Compaq'a.
(nie wiem jakie ty masz doświadczenia ale u mnie compaq to jest bardzo
dobra marka i kolejny "pierdolek do internetu" który planuje kupić też
będzie compaq'a - wiem że compaq już nie istnieje i przejął go hp)
Tak szukam tego do Compaq Pocket PC h3600 series.

I jeśli twoja odpowiedź miała na celu tylko mnie zdenerwowanie to nawet ci
się udało TROLU.

--
Saper/nolin11
mailto:nolin11_USUN_TO@interia.pl