Re: Jaki handheld?

Autor: Adam Wysocki <gophi.at.chmurka.net_at_nospam.invalid>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 19:13:59 MET DST

Spinacz biurowy, Saper/nolin11 <nolin11_USUN_TO@interia.pl>!

> Tak poniekąd NTG >>> pl.comp.sys.palmtop albo forum poświęcone pda

Dzięki, przeoczyłem tą grupę.

> Nawet i mniejsze :D

No i o to chodzi :)

> - tylko z B/W ekranikiem

Żaden problem.

> Zależy co chcesz robić

Wrzucić kartę wifi albo jakiś ethernet, zależnie od potrzeb, i pracować
zdalnie po ssh.

> mój iPAQ3630 ciągnie do 3 dni przy sporadycznym używaniu :)

Mój ThinkPad 380D ciągnie 20 minut przy maksymalnie ściemnionej
matrycy :) Ale to notebook, więc dysk trochę bierze, matryca też,
poza tym bateria nie jest najnowsza (jak cały notebook)...

> Z wbudowanym ciężko ale można o takie cudo rozbudować palmatopa pleckami :)

Byle nie był za duży :)

> MMC/SD ma większość pocketów ,a CF to jak masz pcmcia to możesz użyć
> adaptera PCMCIA<>CF

Właściwie obojętne czy MMC/SD czy CF, bo planuję zakup karty dopiero
po kupieniu pocketa.

> Z używanych iPAQ3870 SD/MMC+BT 16k kolorów 240x320

Dzięki, zerknę.

> ALbo MIO ale z tego co wiem to chyba nie są takie dobre...
> Wpadnij na allegro....

Szukałem i mizerny skutek :/ Pewnie akurat nie było, albo nie wiedziałem
czego szukać (wpisywałem handheld i ogólnie przeglądałem "486 i słabsze"
pod kątem jakichś małych urządzeń).

> Widze że HP hx4700 by ci pasował.

Też zapisałem, potem sprawdzę.

Dzięki :)

--
http://www.chmurka.net/ :: FidoNet 2:480/138 :: GG 1234 :: Grono 123
Licencja SWL nr SP5-25-0730 :: QTH Locator KO02MF :: GSM 514 710 213