Re: Jaki handheld?

Autor: Saper/nolin11 <nolin11_USUN_TO_at_interia.pl>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 17:42:12 MET DST

Użytkownik "Paweł" <billg@microsoft.com> napisał w wiadomości
news:e7oihq$q2q$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Adam Wysocki" <gophi.at.chmurka.net@nospam.invalid> napisał w
> wiadomości news:gophi.pcp.1151270010@news.chmurka.net...
>
> > Więc szukam handhelda. Powinien:

Tak poniekąd NTG >>> pl.comp.sys.palmtop albo forum poświęcone pda

Nawet i mniejsze :D

- tylko z B/W ekranikiem ,a jak coś konkretniejszego to tak jak

Zależy co chcesz robić mój iPAQ3630 ciągnie do 3 dni przy sporadycznym
używaniu :)

Z wbudowanym ciężko ale można o takie cudo rozbudować palmatopa pleckami :)

MMC/SD ma większość pocketów ,a CF to jak masz pcmcia to możesz użyć
adaptera PCMCIA<>CF

> Takie rzeczy to tylko w Erze :-)
Jeśli szukasz takiego czegoś to tylko w Erze :D:D

Z używanych iPAQ3870 SD/MMC+BT 16k kolorów 240x320

> Sony Vaio PCG-C1X
> Ale trzeba mieć raczej więcej niż 1K PLN

Z nowych nie wiem :/ Ale bym polecał jakiegoś może HP...
ALbo MIO ale z tego co wiem to chyba nie są takie dobre... Wpadnij na
allegro....
Widze że HP hx4700 by ci pasował.

--
Saper/nolin11