mster / slave w laptopie

Autor: SpecTomeK <spectomek_at_[wytnijto>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 16:32:11 MET DST

Witam

Padł mi naapęd DVD w laptopie, chciałem wymienić go na inny, jednak po
włożeniu innego napędu wyskoczył błąd IDE1 ERROR, jesli odpalam kompa bez
napędu, wszystko startuje jak należy, jeśli wkładam uszkodzony napęd
(padnięta optyka, widzi go w biosie) też komp uruchamia się prawidłowo.
Próbowałem już montować w nim 2 napędy i w każdym pojawia asięten sam
problem, naapędy montowane są sprawane gdyż działają w drugim laptopie.
Stąąd moje pytanie, jak zmienia się ustawienie master/slave w napędaach
laptopowych, domniemam że tu jest problem. Laptop w którym wymieniam napęd
to Toshiba Satelite S1800-700, napęd TEAC DV-28E A Poproszę o pomoc :)

Pozdrawiam!