Re: 2 dysk - spowolnienie uruchamiania winxp??

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 14:10:07 MET DST

marcin.pawelec@gmail.com napisał(a):

> Ludzie, ostrzegam przed tym człowiekiem... NIZKOPOZIOMOWO !
> Tak się nie formatuje od lat! Można tak zwalić każdy dysk...

Co Ty pleciesz?? :) Stary kazdy producent dysku zamieszcza stosowny soft
do nizkopoziomowego formatu - uwazasz, ze robi to po to, zeby user mogl
sobie spierdolic twardziela? :) Ciekawa teoria. :)

> Nie grzeb w tym dysku za pomocą narzędzi tego typu! Chyba że chcesz
> coś spierdzielić na własną odpowiedzialność! Jeśli toto ma tryb
> "read only" - to można w celach edukacyjnych pogrzebać :) ale to
> raczej dla zaawansowanych

Czlowieku, jak sie nie znasz, to nie gadaj glupot - narzedzie to (DTemp,
Smart UMD Viewer) sluzy TYLKO i WYLACZNIE do odczytu parametrow ze
S.M.A.R.T. - wiec idz gdzie indziej polowac na czarownice z łaski
swojej... ;) :)

> Opamiętaj się OMSON...
Marcinie, proponuje Ci zebys przemyslal jeszcze raz to co wypisujesz bo
sie IMHO kompromitujesz tylko... :)

> Jeśli człowiek jje wolno, to zrobiłbyś mu trepanację czaski, i
> transplantację mózgu, żeby jadł szybciej? A może po prostu ten
> człowieczek ma małą łyżkę!

Ok, wiem do czego zmierzasz - ale mialem wlasnie takie przypadki z
dyskami gdzie uwalona tablica alokacji plikow na jednym z dyskow
spowalniala nawet do 2-3 min start systemu. Stad moje rady.
> Jest wiele innych sposobów przyśpieszenia startu takeigo systemu...
> na grupach windowsowych opowiedzą o tym dokładniej.
Ja odpowiedzialem zgodnie z tematyka grupy - czyli z punktu widzenia
sprzetu a nie oprogramowania.
> Jeśli chodzi o sprzętowe rozwiązania, to na pewno :
> osobne tasiemki dla dysków - każdy na osobnej tasiemce. startowy dysk
> najlepiej sam na tasmie!
Oczywiscie - bez dwoch zdan. ;)

> Serdeczne pozdrowienia

Rowniez pozdrawiam, OMSON :)