Re: o/c bartona 2800

Autor: mookie <mookie_at_epf.pl>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 00:03:50 MET DST

Leszek K. napisał(a):

> To zapuść 3dmarka i wtedy to wyjdzie.

Skoro ten sam sprzet byl testowany tym samym benchmarkiem to porownanie
jak najbardziej jest wiarygodne. Ale na zyczenie zapuszcze 3dmarka gdy
bede mial chwilke czasu.

>Oczywiście, że transfer pamięci
>zależy wyłącznie od zegara. Tu CL nie ma żadnego wpływu.

I na tym wlasnie polega wzrost wydajnosci nie tylko pamieci ale i calej
maszyny i jest to przeciez podstawa efektywnego OC.

>Jak już chcesz everestem to sprawdź czas oczekiwania pamięci.

Przejzyj uwaznie screeny w mojej poprzedniej wypowiedzi.

--
Pozdrawiam, mookie