Re: Problem z RS-MMC 1 GB

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 25 Jun 2006 - 23:49:15 MET DST

Użytkownik "rageofhonor" <bloodsport@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e7mvcd$opl$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Leszek K." <leszek60.wytnij@neostrada.pl> napisał w wiadomości

> Sformatowałem
>
> Dla sprawdzenia wgrałem plik avi majacy ok 700 Mb i się udało
> Ale teraz nie wiem czy problem sie nie powtórzy
>
> teraz spróbuje wgrać pliki które były przedtem może się uda

Skopiowałem ponownie te same pliki i mam nadal ten sam problem.

Czy karty pamięci maja jakieś ograniczenie co do ilości plików?
Jedno jest pewne: to nie ma nic wspólnego z pojemnością bo przedtem wgrałem
na nią bez problemu plik o pojemności 700 Mb

czyli co w takim razie może byc przyczyną.
Niektóre pliki mają nazwy bez polskich liter tylko jakieś chińskie znaczki.
Może to jest przyczyną