[OT] Re: Windows i jego cena + kontrole

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 25 Jun 2006 - 20:54:09 MET DST

"michal.s" <michal.s.WYTNIJ.TO.TO@cdrlab.pl> wrote in message
news:e7m7e1$kfg$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Niestety muszę się z Tobą zgodzić. Zawsze mnie zastanawiało to, czemu
> linux jest taki nieprzystępny dla przeciętnego kowalskiego... czemu
> żadna firma w końcu nie weźmie się za ten system i nie zestandaryzuje w
> takim stopniu, żeby np. nie było problemów z obsługą chociażby karty
> graficznej...

podzielam to zdanie - moze wina lezy po stronie "profesjonalnosci" LINUXA
moze nalezalo by stworzyc jakas dystrybucje "idiotoodporna" taka ktora
pozwalala by zrobic niezbedne minimum wymagane od systemu, bo to co
"potrafi" sredni LUNIX przeraza standadowego urzytkownika, ktory chce tylko
posurfowac po internecie, przeslac poczte, napisac i wydrukowac podanie,
obejejrzec film lub zdjecia z aparatu foto.... zamiast zarzadzac kazdym
bitem
w kompuiterze

ZOOMO