FlyVideo 98 i nowa plyta główna.

Autor: Puszka <puszka78wytnijmnie_at_go2.pl>
Data: Sun 25 Jun 2006 - 20:15:17 MET DST

Witam

wymienilem w swoim pudle plyte glowna i procek i mam problem z karta TV

zasadniczo roblem mam z pilotem do tej karty.
Wszystkie programy do obslugi pilota sie wieszaja a Bremote po wybraniu
mojej karty zachowuje sie tak jakby caly czas wciskany byl klawisz Cencel
(nawet przy dolaczonym kablu od czujnika podczerwieni) Tak przynajmniej
pisze w oknie po prawej stronie.

Do Girdera nie moge znalesc Plugina a plagin do WinFast TV2000 podczas
wczytywania kodu jaki bym nie wciskal klawisz to zawsze jest kod "00" - to
chyba nie jest prawisłowo.
Czy ktoś mial taki problem i wie jak go rozwiazac??

Pozdrawiam

Puszka