blad odczytu dysku.... nie moge zainstalowac XP

Autor: <spierzakpiotr_at_o2.pl>
Data: Sun 25 Jun 2006 - 19:49:08 MET DST

Witam,
     Mam problem. Mianowicie mam toshibe portege 3480ct. Po
zainstalowaniu na niej systemu (system instalowany na laptopie IBM i
dysk przeniesiony z odpowiednimi wipisami do rejestru aby kontrolery
odpalily- bo toshiba jest bez napedów), wyskakuje mi "blad odczytu
dysku" (przechodzi przez bios, mruga "_" i wyskakuje blad). Co
ciekawe jezeli podlacze ten dysk do IBM jest wszytsko ok. Plyta na
toshibie tez nie jest zla, poniewaz z kolei jeszcze inny dysk dziala
na niej wporzatku. Mozecie cos doradzic? bylbym bardzo wdzieczny.
Aha... szukalem w biosie LBA... nie ma niestety :(