Re: Komputer się nie włącza [raz jeszcze]

Autor: Grzegon <yentraccam_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 25 Jun 2006 - 14:18:04 MET DST

Wszyscy na grupie pl.comp.pecet czytajcie uważnie, bo Borsiuk pisze:
> A próbowałeś wyjąć grafę, przeczyścić i dobrze docisnąć

Po Twoim poście aż się ucieszyłem, bo karta graf. była jakoś tak bardziej
zakurzona niż wszystko inne - jakoś na nią wcześniej w ogóle uwagi nie
zwracałem.
Jednak to nie to.
Ani przeczyszenie nie pomogło.
Ani jak wsadziłem znowu pożyczoną inną kartę, to też nie.
Zresztą o ile dobrze kojarzę, to po wyjęciu karty graf. komputer powinien i
tak startować - tylko piszczeć.

> oraz spróbowałeś restart biosu?

Tak.

> Te wiatraki chodzące to tylko słyszysz czy widzisz??? :)

Widzę i słyszę.

GO