Operacjy na opartycjach

Autor: M <mateusz-hyndle_at_o2.pl>
Data: Sat 24 Jun 2006 - 23:35:41 MET DST

Witam,
jaki program polecacie do zarzadzania partycjami? chodzi mi o takie funkcje
jak formatowanie, defragmentacja, laczenie, dzielenie partycji itp.
Najlepiej jesli bylby to program darmowy ale jestem rowniez zainteresowany
kupnem takiego programu.

Poza tym mam problem z dyskiem...Problem polega na tym ze jeden z dyskow
twardych mi trzeszczy :/ kolega zdiagnozowal te trzaski jako eksploatacje
dysku... dysk podczas gdy trzeszczy zwalnia straszliwie... mam wrazenie ze
miejsca ktore sa odczytywane sa uszkodzone... czy mozna to w jakis sposob
naprawic? gdyz slyszalem o programie ktory potrafi na nowo namagnesowac
talerz w dysku i dysk wtedy jest bez uszkodzonych klastrow... oczywiscie
jesli bylaby potrzeba usuniecia wszystkich plikow, nic nie stoi na
rpzeszkodzie.

pozdrawiam