Re: o/c bartona 2800

Autor: mookie <mookie_at_epf.pl>
Data: Sat 24 Jun 2006 - 21:29:55 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Zrozum -- producent pamięci *nie może* mieć tu znaczenia!

W sumie przyznaje Ci racje, producent wlutowywuje tylko czyjes kostki i
dodaje naklejke, ale przypomnialy mi sie tylko moje eksperymenty z
pamieciami marki TwinMos, Kingmax i Kingston (niestety producentow
kosci twinmosa ani kingmaxa juz nie pamietam ale pamietam ze na
kosciach kingstonach widnial napis kingston) i okazalo sie ze w
przypadku Kingstona zmiany timingow dawaly najmniej widoczne efekty (na
sprzecie barton 2500+, abit nf7-s). Faktem jest jednak ze zmiana
timingow ma niewielki wplyw na polepszenie wydajnosci.

--
mookie