Re: Karta D¼wiêkowa

Autor: mookie <mookie_at_epf.pl>
Data: Fri 23 Jun 2006 - 19:45:37 MET DST

Hikikomori San napisa³(a):

> A to sa jakies roznice w jakosci w cenie do 100 zlotych? Wlasciwie albo
> jakie SB Live! albo jakies Yamaha 744 (jesli dostaniesz). Ten pierwszy
> to "szumblaster". Yamahy byly chwalone nie raz...

Roznice w jakosci w cenie do 100 zl sa i to niemale :> Najlepiej
zakupic SB Audigy (na allegro oscyluja wokol 100 zl) ale nie te z
najnowszej linii SE tylko starsze, konkretnie model SB0090 (inaczej
sb1394), najlepiej z pozlacanymi koncowkami. Co do innych marek to
niestety nie mam doswiadczenia, ale sadze ze w cenie 100 raczej nic
lepszego nie znajdziesz, bo creative kiedys bylo pionierem w produkcji
niedrogich a dobrych kart muzycznych.

--
mookie