Re: o/c bartona 2800

Autor: mookie <mookie_at_epf.pl>
Data: Fri 23 Jun 2006 - 19:33:23 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> To zależy od procesora/chipsetu, a nie od pamięci ;) Nie może
> być tak, że w jednych pamięciach timingi dają dużo, a w innych
> mało.

Uwierz mi ze na platformie 462 timingi pamieci a zwlaszcza pamieci
kingstona daja naprawde malo.

> Natomiast faktycznie, Athlony XP nie są *tak* zależne od
> szybkości pamięci. Mimo to IMHO bardziej się opłaca skracać
> timingi, niż podnosić częstotliwość.

Tu sie rowniez nie zgadzam. Przeciez to czywiste ze podnoszac
czestotliwosc pamieci (pamietajac zeby chodzily synchronicznie z
prockiem) osiaga sie najwieksza wydajnosc w przypadku Athlonow XP.
Sprawdzone empirycznie.

--
mookie