Re: WD Caviar SE czy RE - co wybrac?

Autor: master <master_at_master.com>
Data: Fri 23 Jun 2006 - 16:00:24 MET DST

> A możesz mi powiedzieć co Cię w tych dwóch parametrach
> tak kusi? ;) PS. Gwarancję jeszcze w jakimś zakresie
> rozumiem, choć oczywiście tylko w przypadku macierzy.

Hmmm... a wlasciwie co tu mowic ;-) ? Prawie dwukrotnie dluzsza gwarancja za
doplata ok. 30zl to nie jest chyba wada?
Jesli chodzi o MTBF... nie wiem, jak to jest badane i na ile temu mozna
ufac, ale dluzszy MTBF to tez chyba nie feler? ;-).
Jak napiaslem w pierszym poscie, zalezy mi na niezawodnosci.

Nie do konca rozumiem o co pytasz. Zawsze kupowalem najlepsze dyski, na
jakie mnie bylo stac, tym razem chce zrobic tak samo... ot i cala filozofia.

DW