Re: WD Caviar SE czy RE - co wybrac?

Autor: master <master_at_master.com>
Data: Fri 23 Jun 2006 - 12:14:19 MET DST

> Z powodow ktore napisales powyzej kub dysk nie_RE jezeli ma pracowac sam
lub
> RE jezeli pracuje w macierzy RAID (czyli jezeli kupisz 2+ dyski). Ze
wzgledu
> na TLER dyski seri RE i RE2 nie nadaja sie do pracy w pojedynke (wieksze
> prawdopodobienstwo utraty danych), za to swietnie nadaja sie do pracy w
> macierzy (mniejsze prawd. utraty danych).
>
> Mam kilka dyskow RE, wszystkie w Raid1 i dzialaja wysmienicie.

Dzieki za odpowiedz.

Kurcze, szkoda troche, bo kusi te 5 lat gwarancji i milion godzin MTBFu. Czy
tego TLER nie da sie wylaczyc jakims programem narzedziowym?

Swoja droga, dysk ma chodzic na kontrolerze umozliwiajacym RAID (Promise MB
FastTrak 133, wbudowany w plyte ASUS P4B533-E), ale ma pracowac sam. Chodzi
o komputer domowy.

DW.