Re: czy istnieje mozliwosc zaminowania dysku twardego? wiem smieszne ale mam narazie tylko takie pytanie :P

Autor: fnek <fnek_at_o2.pl>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 20:00:27 MET DST

KILu napisał(a):

> Tylko ze dysk jest chroniony przez metalowa puszke z materialu nie bedacego
> ferromagnetykiem. Srednio to widze...
>
> k,

dane w taki sposob sie nie uszkodza
wystarczy labolatorium i oscyloskop do takiej operacji to dzieki petli
histerezy punkty w których były ujemne wartosci stana sie dodatnimi a
te dodatnie tez ... ale o wyzszej wartosci do tego oscyloskop podczas
odzyskiwania danych :D ale do tego nasza policja i ich labolatoria sie
nie nadaja a koszt takich operacji jest nie mały to tez jesli by sie
pomylili i na dysku faktycznie był by jedyni system legalny to ...
kiepsko to widze przeciez mówiłem im w czasie zatrzymania ze to jest
jakas pomyłka a ta instalacja to tylko takie małe doświadczenie :D