Re: czy istnieje mozliwosc zaminowania dysku twardego? wiem smieszne ale mam narazie tylko takie pytanie :P

Autor: fnek <fnek_at_o2.pl>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 18:00:35 MET DST

`RuDy napisał(a):

> Załóż sobie 5 kilo semtexu i jak Cie przyjdą skontrolować wyskocz przez
> okno i jak bedziesz cm od ziemi wcisnij przycisk detonacyjny, napewno
> nic nie znajdą już wtedy. A tak na serio to za dużo filmów się
> naoglądałęś chyba.

co na wypadek kontroli zrobić z kompem? przeciez nie wyczyszcze
wszystkiego w tak krótkim czasie
oczywiście nie jestm tak głupi by przyznawać sie ze uzywam
nielegalnego systemu :D
podobno moj kumpel [co drugie słowo zmysli :D] widział panienke
która spisywała dane i prosiła o wypowiedzenie sie na kilka tematów
zwiazanych z netem i takie tam przy okazji podpisac sie na tym swistku
:D <lol>
jesli cos takiego miałao miejsce to napewno nie było by mnie na
takowej liscie ale czy policja ma prawo skontrolowac mnie?
wiem ze czasem firmy kontrolują
moj znajomy miał taki wypadek co prada zadna to film czasem jakies
roboty budowlane wykonczeniowe i transport nawet biura nie miał a
kompa kupił bo dali mu na to kase do tego jeszcze sporo gratów jak
wypasiony aparat foto i inne
wywalał kompa przez okno jak tylko usłayszał co sie dzieje <lol>
szkoda ze mnie tam nie było to bym go drapna i do domciu :P