Re: pytanie z pogranicza tematyki - memtest

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 17:51:00 MET DST

Jacek Maciejewski napisał(a):
> Dziwna sprawa. Ze starych doświadczeń z memtestem w innych
> konfiguracjach sprzętowych nic takiego nie pamiętam. Obecne próby
> wykazały że zarówno memtest 86 v3.1 jak i v3.2 po zabutowaniu kompa
> pozostawiają świecącą diodę hdd oraz powodują grzanie się dysku.
> GoldMemory uruchamiany analogicznie zachowuje się poprawnie - dioda
> nie świeci, dysk się nie grzeje. Ewidentnie mam tu do czynienia z
> jakąś nieprzystawalnością memtesta do mojej konfiguracji (płyta
> GA-7N400SL, athlon 2400+, 2xTwinMos256MB, WD80). Memtesty pochodzą ze
> [...]

moge tylko dodac jeszcze, ze spotkalem sie raz z sytuacja kiedy memtest
po 10% testowania zawsze stawal w tym samym miejscu ... okazalo sie, ze
akurat ta wersja ktora testowalem miala problemy z obsluga chipsetu na
plycie glownej ...

nie masz tam jakichs wymyslnych ustawien w BIOS'ie ktore mogly by
powodowac podobne efekty ?