Re: Archiwizacja danych: pytanie o nośnik

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 00:14:22 MET DST

news:e78ug1$jso$3@polsl.pl...
> Ja jadę na TDK od wielu lat (CD-R głównie) i się czytają.
> Nie wiem jak z nimi obecnie, ale dalej używam CD-R i DVD-R.

A mój SAMSUNG nie lubi TDK, bo płytka 16x zwolniła w trakcie nagrania do 4x.
Przy teście widać graficznie ten skok. Ciekawe tylko, czy przy normalnym
zgrywaniu płytki (na Nero) też zostaje zapisana informacja o prędkości
nagrania.

> Oczywiście. Ale lepsi producenci raczej biorą partie spraw-
> dzonej jakości i wymagają, a ci tańsi i mniej znani sprze-
> dają wszystko, jak leci...

Dziś nie ma marek, jest tylko kapitalizm...

A swoją drogą, to dlaczego TDK i Verbatim nie podają MID? Wstyd im za te
nośniki?