Re: Jak sformatowac baterie ?

Autor: - <nospam_at_wp.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 18:30:44 MET DST

> Aż tak bardzo bym go nie męczył. Po pierwsze nie wiadomo czy takie
> "pykanie"
> Powerem nie spowoduje zapisania jakichś syfów w pamięci licznika baterii,
> po
> drugie... ile zmniejszy się w ten sposób stopień naładowania baterii? O
> kilkadziesiąt mAh?

Masz racje.

Ale do tych kilkudziesiciu mAh mam takie smieszne wyliczenie:
4050mAh ma moja bateria, kilkadziesiat to dajmy niech bedzie 50mAh
4050/50=81... czyli po 81 ladowaniach bateria nie ma pojemnosci ;)))))

Ale niedawno takim kilkunastokrotnym rozladowywaniem do zera podnioslem
baterie z 15minut do 1,5h!