Re: Jak sformatowac baterie ?

Autor: g.k. <jasio_at_wp.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 14:21:05 MET DST

> Bo ktos mi jeszcze mowil, ze np po
> takim naladowaniu na maksa jeszcze niech chodzi jakis czas na ladowarce.

Podobnie mi ktos mowil apropo akumulatorka do aparatu cyfrowego. Ktos inny
natomiast wyjasnil mi, ze nie ma to wiekszego sensu, gdyz wiekszosc
ladowarek jest wylaczana procesorowo i po naladowaniu akumulatora dalej juz
nie laduje - mozna to poznac np. po tym, ze jesli akumulator laduje sie
przykladowo 3h, to ladowarka jest przez te 3h ciepla/goraca, a po
naladowaniu, nawet jesli dalej jest podlaczona przez kilka h to jest ona
przez ten czas chlodna - czyli nie pracuje.

--
G.K.