Jak sformatowac baterie ?

Autor: Fantom <szczukot_at_skasujto.poczta.onet.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 13:07:06 MET DST

Witam
Kupilem nowego laptopa z bateria li-ion. Jak sie prawidlowo ja formatuje ?
Bo slyszalem, ze nalezy ja naladowac na maksa i rozldaowac na maksa z 3
razy. Tylko tyle ? Czy cos jeszcze ? Bo ktos mi jeszcze mowil, ze np po
takim naladowaniu na maksa jeszcze niech chodzi jakis czas na ladowarce. I
czy laptop w trakci ladowania/rozladowywania ma byc on czy off ?

Fantom