Re: Tani zasilacz?

Autor: Alek <axh_at_xn--[bezspamuprosz>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 20:45:28 MET DST

Dnia 18-06-2006 o 20:23:04 Piobart <piobartWYTNIJTO@poczta.onet.pl>
napisał:

> Witam,
> Ja mogę polecić Zasilacz Modecom MC-350ATX 2.0 PFC, jest to bardzo dobry
> zasilacz. Więcej o nim na http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=19656

Dobra, teraz tylko jeszcze jedno pytanie... Może lamerskie, ale już się
pogubiłem. Czy on (ModeCom MC-350) ma dodatkowy kabelek 12V - 4Pin (poza
podłączeniem do płyty 24 Pin), bo już się pogubiłem... a już zamówiłem ten
zasilacz i płytę, która tego wymaga.

W opisie jest napisane: " zastąpienie dodatkowego złacza zasilania AUX
przez 4pinowe (2x2) złącze z oddzielnym limitem prądu dla linii 12V2"

Czy to je to, czy to dotyczy tych 4 pinów przy 24-o pinowym?
A prościej ? czy ten zasilacz zadziała z płytą Gigabyte GA-M51GM-S2G

Przepraszam jeśli moje pytanie jest wyczynowo głupie, ale nigdzie dalej
nie pisze o oddzielnym złączu 4pinowym...

Pozdrawiam,
AXH