Re: jakie plyty DVD

Autor: Noodles <noodles_at_elsat.net.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 13:50:49 MET DST

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości
news:e78jhi$5s1$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Verbatim AdvAZO+ MCC004. Ewentualnie Pastele od Tayo Youden.
> Kiedyś TDK, ale ostatnio można trafić na straszliwy złom od tej firmy...
> Nie palę na niczym innym.

Zgadzam sie z tym całkowicie. Verbatimy "made in Taiwan" zapisują się
doskonale. Verbatimy "made in India" zapisuja się bardzo dobrze mimo
że teoretycy wypalania płyt (czyli ci co kręcą nosami jak jakość zapisu
spadnie do 95 %) na nie narzekają. TDK ostatnimi czasy to najbardziej
nieprzewidywalne płyty. Chłam trafia sie u nich tak samo często co dobre
płyty.