Re: Cel - komputer pobierajacy max 100W?

Autor: Benito <cemrzrxs_at_b2.cy>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 09:06:57 MET DST

Dnia Mon, 19 Jun 2006 22:34:24 +0200, marfi napisał(a):
> Malutki? Nie ma taniej "malutkiej" obudowy - włożyłem do obudowy po HP
> Vectra z zasilaczem ok. 100W (slim)

Zawsze mozna zrobic obudowe wlasnorecznie. Po inspiracje mozna zajrzec
tutaj:
www.mini-itx.com :)

> Co do bezgłośności to niestety mit... podczas oglądania TV z
> zajętością
> procesora >50% po kilkunastu minutach mozna w środku ugotować jajko -
> podczas korzystania tylko z przeglądarki zapewne można zmniejszyć
> prędkość wentylatora wentylującego obudowę ale tego nie
> próbowałem.

Rzeczywiscie nieciekawie to wyglada...

> Koszt : ok 1600zł (wraz z systemem operacyjnym XP) - IMO lepiej
> troszkę dołożyć i kupić laptopa np. IBM T23.

Czyli lepiej kupic Mac-a Mini. Ostatnio na Allegro bywaja nowe w podobnej
cenie (z PPC na pokladzie). Komputer szyty na miare, cichy, a do tego
swietny system operacyjny w cenie. O wydajnosci juz nie wspominajac...

--
Pozdrawiam
Benito