Re: Laptop - do 2900 zł.

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 08:40:56 MET DST

Populares wrote:

> Czy znajdziesz w sklepach jakikolwiek komputer, który nie jest Made in
> China, Taiwan lub Malaysia? Ja nie znalazłem. W dzisiejszych czasach
> chyba tylko tam robi się te rzeczy.

Ech, to było ironiczne, ja o tym dobrze wiem - dlatego na końcu tam była
emotka!

> A czy to jest szajs? Na razie działa bdb. Jednak dopiero za parę lat tak
> naprawdę okaże się, czy to solidny komputer i się w międzyczasie nie
> zepsuje.

Niech wytrzyma chociaż 3 lata. Przy obecnym postępie i wprowadzaniu
nowostek na rynek (również w sensie software-u) dłużej nie ma sensu.
Oczywiście... to bardzo zależy do czego wykorzystuje się sprzęt, ale w
większości tak jest. Dlatego IMO przede wszystkim notebook ma wytrzymać
te lata, a potem... i tak trzeba go zmienić.

--