sempron 3000+ 64 s939 duzatemperaturat

Autor: tomek <tomek-a_at_USUN_TOgazeta.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 23:42:43 MET DST

Witam.

Martwi mnie temperatura procka.
W spoczynku przy Cool&Quiet procesor chodzi na 1000Mhz (5x200Mhz) a
napięcie to 1,07V.
W tej chwili jak piszę tak jest.
I temperatura to 38 stopni.

Płyta Asus A8V.
Cooler to Scythe Ninja Plus i przyczepiony wentylator Scythe na
minimalnych obrotach (napięcie 5V).
Grafika od spodu trochę się grzeje ale nie dużo.
Z przodu obudowy dmucha wentylator 80x80 - nei za duży podmuch.
Z nad procka w zasilaczu wentylator 120x120 wyciąga powietrze oraz z
budy wyciąga powietrze Papst 80x80 na napięciu ok 6-7V.

Temperatura dysku, który leży na gąbce na spodzie obudowy to 38 stopni a
temperatura płyty głównej to 28 stopni.

Pasta na procesorze to Arctic Silver 5.
Dziś właśnie nią posmarowałem bo wcześniej miałem Oryginalną pastę od
coolera Scythe.

No i sądziłem, że może coś temperatura spadnie ale nie, tak jakby nawet
wzrosło o 2 stopnie bo wcześnie było 36-37 stopni.

W stresie Primem to 50 stopni.

Wskazania to Everest Home (ale Speed Fan to samo pokazuje).

W ogóle po "wystudzeniu" kompa uruchomię go i wejdę do biosu i tam w
monitoringu temperatura od 32 i rośnie do ok 34, a dalej nie czekam i
uruchamiam system.

Co można zrobić, aby zmniejszyć temperaturę ?
Może za cienko rozsmarowałem pastę ?
Zwiększać przepływu powietrza nie zamierzam bo i tak już jest w miarę dobry.

--
pozdrawiam
tomek