Re: Tani zasilacz?

Autor: vs1981 <vs1981[no.spam>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 22:46:17 MET DST

> albo, że nie wybuchł kilku, kilkunastu nie znaczy, że nie wybucha. osobiście
> znam kilku ludzi, którym wybuchło, a i widziałem na mierniku jak trzymają
> napięcia takie zasilacze. no i oczywiście zabezpieczeń prawie żadnych w razie
> awarii leci pół albo cały sprzęt.

Hmmm no to nie wiem... w kazdym razie jak leciały niemarkowe zasilki mnie czy
moim kolegom, takie najtańsze to nic się nie uszkadzało... a 2 dni temu mojemu
koledze spalił się zasilacz Forton, czy jak go tam zwiecie i poleciała grafika
zakupiona kilka godzin wcześniej.. Było przeciążenie, bo zasilacz był za słaby
ale sprzęt poleciał.... No w każdym razie dzięki za ostrzeżenia :)