Re: Problem z kartą Hercules 3D prophet 4500

Autor: Zygmunt Płuciennik <zygusikWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 19:02:16 MET DST

> Użytkownik "Zygmunt Płuciennik" <zygusikWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości

> Google power.... i juz wiesz i go masz :)

Witam. No nie tak bardzo rach ciach i już masz. Google były zaraz po
pierwszych moich niepowodzeniach. Niestety trafiałem na jakies dziwne strony
przede wszystkim obcojęzyczne i pech.... Ja uczyłem się języka i to
rosyjskiego 30 lat wstecz. Próbowałem na różne sposoby i chyba będę musiał
wrócić do Win 98. Tym bardziej że komp. też już trochę jest leciwy (jak jego
właściciel) i przy XP-ku chodzi mułowato Pentium 500, 144 RAM-u. Ale mimo to
dziękuję za porady.Pozdrawiam.
Zygusik
GG: 502419