Re: jakie RAMy

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAM.wiedzmin.org>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 18:54:06 MET DST

Użytkownik Joker napisał:

> o_O
> Wiesz co, powiedz mi tylko skad masz te dane? Notujesz w serwisie
> sklepowym?? Czy wyczytales w sponsorowanym artykule? ..a moze wiesz to ze
> swojego doswiadczenia? Prowadzisz jakies statystyki?

Ja nie pracuje w serwisie ale mam pod opieka sporo komputerow w ktorych
pracuja najrozniejsze Kingstony, kilka przy memtescie ma bledy, w domu
tez mialem Kingstony ale po akcji jaka mi wywinal jeden modul (podczas
100% wykorzystania pamieci blue screen) odpuscilem se Kingstona. Teraz
mam Patrioty i jest spoko, zadnych bledow.

--
Pozdrawiam,
Maciek