Re: Kto mi powie jak to odłączyć?

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 18:09:36 MET DST

Dnia 19 Jun 2006 08:28:55 -0700, Elminster napisał(a):

> Dzięki za odpowiedż. No to nieciekawie :( Czeka mnie sporo roboty.

Najwięcej z wyjęciem płyty. Samo zdjęcie radiatora jest proste, a
chipset jest o wiele bardziej odporny na uszkodzenia od np. procesora
czy GPU - inna obudowa.

> jeszcze jedno pytanko. Przy starym radiotorze VIA System Monitor
> Wskazuje mi System Current Temp: 52 C
>
> Czy to jest temperatura w środku obudowy (tak mi sie wydaje) czy
> raczej teperatura chipsetu? I czy nie jest to temperatura za duża?
> Temepratura CPU: 66 C
>
> Wysztko bez większego obciążenia.

Co do temperatury - nie wiem, to zależy od producenta gdzie umieścił
czujnik. Ja przyjąłem, że to właśnie temperatura chipsetu.
Temperatury jak na idle są nieco zbyt wysokie, obciąż czymś (np.
klientem z www.distributed.net albo prime95) i wtedy odczytaj
temperatury. Procesor nie powinien osiągać więcej niż 80 stopni w pełnym
obciążeniu, chipset - dopóki się komputer nie wiesza jest OK :) Ale
powiedzmy że dla chipsetu jakieś 70...

Sorki jeśli drugi raz się wysłało, jakieś błędy serwera news wyskoczyły.

--
| MadMan | MSI KT6-Delta +Duron@AthlonXP 1,6@2,2 GHz FSB200 +1 GB |
| Samsung SyncMaster 755DF +Pentagram Freezone QC-92CU +HP LJ 5MN |