Re: Kto mi powie jak to odłączyć?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 19:26:23 MET DST

Elminster <elm@poczta.onet.pl> wrote:

> Dzięki za odpowiedż. No to nieciekawie :( Czeka mnie sporo roboty.

            Zdecydowanie mniej niz kupowanie nowej plyty, wyciaganie starej
uszkodzonej, wkladanie nowej i instalowanie systemu od zera jesli nowa
zdecydowanie rozni sie od obecnej chipsetem, co jest calkiem prawdopodobne
przy sugerowanej w innym poscie metodzie "nozykowej" przy ktorej bardzo
latwo przeciac sciezki na plycie glownej, a przy wielowarstwowym PCB nie
zawsze lakier przewodzacy pomaga - zalezy od glebokosci ciecia.

> A jeszcze jedno pytanko. Przy starym radiotorze VIA System Monitor
> Wskazuje mi System Current Temp: 52 C
> Czy to jest temperatura w środku obudowy (tak mi sie wydaje) czy
> raczej teperatura chipsetu?

            Zalezy od czujnika, ale przy takiej temepraturze to zapwne chipsetu,
no chyba ze czujnik jest przy samym CPU i zbiera ogrzane powietrze.
O plycie glowniej wiemy na razie tylko ze jest ukurzona, a jaka to juz nie
za bardzo.

> I czy nie jest to temperatura za duża? Temepratura CPU: 66 C

            Spora, IMHO za duza. Co to za CPU?
Niezaleznie od odpowiedzi polecam zainteresowanie sie softcoolerem oraz
odkurzenie radiatora na CPU, bo sadzac po zakurzeniu chipsetu i jego okolic
to radiator CPU ma korzuch z kurzu, co przy obecnych upalach raczej mu nie
sluzy.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl