Re: DVD-RW Benq 1650 - swiecaca dioda

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 16:34:25 MET DST

Osobnik posiadający mail'a mbien@uw.edu.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Pewnie zamieniles polaryzacje przy podlaczeniu kabelkow. Odwroc
> wtyczke o 180 stopni i powinno byc OK - taka pomylka nie jest fatalna
> dla diody.

o której wtyczce mówisz?
BTW dioda przesła działac po zmianie plyty głownej, wiec prawdopodobnie cos
zle podlaczyłem, ale kombinowałem i nic nie pwodowało oczekiwanego efektu.
Dioda HDD dziala, a brak diody power jakos szczegolnie mi nie przeszkadza.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji
Tylko że politycy go osiągają tuż po wyborach"