PROSZE O POMOC

Autor: Krzysztof <kgkrzysztof2_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 16:22:06 MET DST

Mam problem z dyskiem, chodzi o to, ze przed formatowaniem mialem 80 Gb, po formatowaniu i instalcji
nowego systemu XP gdzies zgubilo mi sie ok. 50 Gb. System widzi mi 29,2 Gb. Gdzie to mozna sprawic co
sie stalo z pozostalymi Gb-ajtami. Jestem laikiem w tych sprawach.

Czy mam tego szukac w systemie, czy w biosie?

Jakby ktos z grupy po kolei wytlumaczyl mi co musze zrobic bu je odzyskac?

W tej chili juz mam nowy system, sterowniki i inne potrzebne programy i nie chce mi sie juz wszystkiego
na nowo robic, spedzilem na tym w sobote 4 godziny. W Piatek padl mi caly system i nic juz sie nie dalo
zrobic tylko formatowanie i nowy XP.

Krzysztof

Bede wdzieczny dobrym slowem.