Re: Prośba o ew, pomoc w "wymianie" sprzętu

Autor: strzeli <strzeli_at_gazeta.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 13:42:51 MET DST

> Jako że nie wiem, do czego ma służyć ten komputer, wziąłbym Windows
> 2003 Serwer - wersję trial 180 dniową. Po 180 dniach

Komputer głownie pod grafike (projektowanie webdesignow i sklad dtp)

Przynzam szczerze ze spadlem z krzesla .... Powaznie wersja home nie
obsluguje procesora w pelni ktorego mam zamiar kupic???

Roznica w cenie to 200zl, z tego co wiedze wiec jeszcze w amire kiedys byla
wieksza...

--
z poważaniem
Łukasz