Re: Prośba o ew, pomoc w "wymianie" sprzętu

Autor: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here__at_go2_and_here.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 13:17:39 MET DST

On Mon, 19 Jun 2006 12:05:57 +0200, "strzeli" <strzeli@gazeta.pl>
wrote:

>Witam grupowiczów.
>Poniżej przedstawiam zestaw komputerowy, który prawdopodobnie zakupię.
>I tutaj moja prośba, jeżeli jakiś z podzespołów się Wa, "nie podoba" i w
>podobnej cenie jest możliwość zakupienia innego, lepszego
>elementu/podzespołu - to proszę o informację oraz uzasadnienie.
>Z góry dziekuję wszystkim za pomoc i rzeczową wypowiedź.

[ciach]
>- MS WINDOWS XP HOME EDITION OEM PL

O, to mi się nie podoba... ;-)
Jako że nie wiem, do czego ma służyć ten komputer, wziąłbym Windows
2003 Serwer - wersję trial 180 dniową. Po 180 dniach
przerejestrowałbym na żonę, potem na dziecko, potem na brata itp.
(ponoć tak się kiedyś to robiło...)
Ktoś mnie oświeci, czy to dalej działa? Tak, wiem że NTG.