Re: Cel - komputer pobierajacy max 100W?

Autor: ketchup3 <ketchup3_at_o2.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 12:26:14 MET DST

Jaceq napisał(a):

> narazie trafil mi sie jeden film ktory sie rozjezdzal z dzwiekiem

To widze, ze nie duzo ich ogladaleś. Mam w domku jeszcze starego kompa
cel366@450 i też w większości filmy chodzą dobrze. Pod warunkiem
że:
-nie ma dźwięku przestrzennego(kodek zabiera dużo czasu procka)
-nie są stosowane nowsze kodeki(na razie stosuję divx 5 i jakoś to
chodzi)
-film nie jest w formacie rmvb(tu już zupełnie można zapomnieć o
płynności - jest ok. 15 klatek/s)

Ale ogólnie jeżeli film nie ma nic z powyższych zastrzeżeń to
chodzi płynnie...Tyle że wiekszośc nowych filmow ma dźwięk
przestrzenny lub jest w rmvb:/