Re: Ch³odzenie chipsetu na p³ycie Abit IC7

Autor: Dv <davidj.no.spam_at_o2.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 12:23:58 MET DST

>Wiatraczek na chipsecie (Intel 875P) w Abicie IC7 jest ma³o trwa³y i
>ha³a¶liwy.
>1. Czy kto¶ u¿ywa tej p³yty bez wiatraczka na oryginalnym radiatorze
>chipsetu? Jakie efekty, zw³aszcza teraz w upa³y?

ja mam IS7-E i odziwo mialem troche ponad 40 chyba 43 stopnie

>2. Czy kto¶ znalaz³ radiator wiêkszy lub o mniejszym oporze cieplnym,
>mieszcz±cy siê obok radiatora procka, daj±cy siê umocowaæ oryginaln±
>sprê¿yn± i nie kosztuj±cy maj±tku?
>Je¶li tak niech siê podzieli wiedz± gdzie :)

kupilem Zalmana (tego niebieskiego) no i umocowanie go ze sprezynkami
jest niewykonalne przy standardowym zestawie, musialem sie bawic w
kleje itd. - jak narazie dzialam na tasmie M3 chyba (bez miedzi) i tez
jestem srednio zadowolony (bo bezstresu mam 35st.C ale to zasluga
cichego wentylatorka do obudowy (1000obr)

trudno znalezc dobry klej, w dodatku to jest bardzo mala powierzchnia,
tasme tez ciezko nakladac (mialem przedtem z miedzi± i gorzej sie
naklada - brak przyczepnosci)

P.S. tak mnie denerwuje to chlodzenie na chipsecie ze mysle nad zmian±
p³yty, bo chce miec cisze

--
Dv
[ROT13] qnivqw@b2.cy