Re: Problem z kartą TV?

Autor: stab <stab_at_wp.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 00:58:33 MET DST

Użytkownik "SHP" <shapie@onslaughters.org.kasuj> napisał w wiadomości news:e71hiq$klr$1@inews.gazeta.pl...

[ciach]

> Pytanie zatem: zaryzykować i kupić nową kartę TV na PCI, czy wymienić płytę na inną?

[ciach]

ja polecam jakas grafike z VIVO, kupilem jakies pol roku temu
GF6600GT (od Gigabyte'a) i jestem bardzo zadowolony,
w przeszlosci mialem 3 rozne karty TV do kompa i z kazda bylo
cos nie tak
glownie chodzilo mi zgranie starych VHS'ow, ale czasem cos
z TV tez chcialem nagrac
z VIVO wystarczy podpiac wideo pod wejscie i masz TV :)

pozdrawiam