co to za pamiec i gdzie ja wymienic (lifetime warranty)

Autor: ja <tosamo_at_o2.pl>
Data: Sun 18 Jun 2006 - 19:50:31 MET DST

Witam

Mam taka pamiec SDR DIMM
http://www.capslock.pl/produkty/sdram_128_mb_pc133/3050 ale 256 MB

Nie wiem co to za firma (wszyscy twierdza, ze jakis noname) ale na kosciach
micron (tak mowi Everest).
Pamiec zepsulem. Zmienilem ustawienia na 2-2-2-5/7 (nawet nie wiem co to
znaczy). Domyslnie bylo cos w stylu
3-3-3-6/7 a po zmianie na 3-2-2-6/7 jeszcze chodzilo.

No i komputer sie nie wlaczyl. Testowalem pamiec na plycie MS-6315 a potem
na ABIT BX-133.
Dopiero na jakims dosyc starym Shuttle (bx) pamiec ruszyla no ale zobaczyl
tylko polowe
bo to pamiec jednostronna. Niestety wiem tylko, ze komputer sie wlaczyl bo
dalej sprawdzac juz nie moglem.

No i pierwsze pytanie jest takie : Czy ktos wie co moglo sie stac ?

Drugie pytanie : Czy ktos wie co to za pamiec ? Pisze, ze jest lifetime
warranty a poniewaz w kilku
miejscach widzialem takie pamieci to moze da sie jeszcze ja wymienic ?

Trzecie pytanie zwiazane z drugim : Na pamieci jest sticker jakies firmy i
data (chyab styczen 2005). Czy
kto wie co to mogl byc za sklep (zdjecie z komorki bardzo niewyraznie ale
jak ktos zna logo to skojarzy
http://brak-tu-sensu.pl/060618_173130.jpg )

Ma ktos pomysl gdzie sie z tym zwrocic ?