Re: PROBLEM !! [ot]

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sun 18 Jun 2006 - 14:43:39 MET DST

adek124, napisales:
> Ponadto nie jestem specjalnym zwolennikiem
> metod kaprala Marudy (choc z drugiej strony mi nie wadza, jestem
> tolerancyjny), ktory wydawal komendy "do smiechu" i "po smiechu".

Bez przesady. Skąd rozmówca ma wiedzieć, czy trafił na dowcipnisia, dobrego
radcę czy może kogoś, kto kompletnie się nie zna, a chce napisać coś
mądrego? Widywałem i takich, którzy rady w rodzaju "wstaw komputer do
zamrażarki" traktowali powaznie. Emotki to pozytywne zjawisko - bez
rozpisywania się możesz uwypuklić wydźwięk wypowiedzi.

k,