Re: PROBLEM !!

Autor: adek124 <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 18 Jun 2006 - 13:28:14 MET DST

On Sun, 18 Jun 2006 13:07:36 +0200, PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl>
wrote:

>Dodawaj emoty przy takich wypowiedziach bo ktoś to jeszcze weźmie na
>poważnie i zgodnie z Twoim zaleceniem usmaży procesor.

Bez obaw. Jesli facet pyta na pcp o takie sprawy, to nawet nie wie,
czego tyczy odpowiedz. Ponadto nie jestem specjalnym zwolennikiem
metod kaprala Marudy (choc z drugiej strony mi nie wadza, jestem
tolerancyjny), ktory wydawal komendy "do smiechu" i "po smiechu".
Humor sam sie broni, pewno o Busterze Ketonie raczej nie slyszales...