Re: szum z nagrywarki DVD

Autor: Remek <wiasmed_at_neostrada.pl>
Data: Sun 18 Jun 2006 - 00:43:07 MET DST

> nagrywam (prawie) zawsze z prędkością minimalną
  dla danego nośnika

Takie diagnozy jak moja to zawsze tylko przypuszczenia
i nie zawsze słuszne. Po prostu ja miałem takie przypadki
i dlatego tak napisałem. Czytałem też o tym. Miałem też
podobną historię z odczytem płyty zabezpieczonej w jakiś
sposób przed kopiowaniem. Próba odczytu kończyła się
komunikatem o prawach autorskich i przeważnie odczyt był
niemożliwy, a w międzyczasie napęd gwizdał i rzęził
próbując płytę czytać. Przepraszam, że niewiele wniosłem
do tematu, ale przyczyn może być jak wiadomo wiele, więc
sądziłem, że warto o tym napisać.

Pozdrawiam

--
Remek