Re: Tani zasilacz?

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sat 17 Jun 2006 - 22:31:07 MET DST

Szarlih napisał(a):

> to nie mógł być produkt tej firmy, bo Chieftec nic nie produkuje ;)
> jeśli wcisną Ci jakiegoś szefa od Sirteca to możesz brać. jak od Delty
> to może wybuchnąć ;). poza tym poszukaj Fortona, to samo albo i lepsze
> jak Modecomy, a często tańsze.

Potwierdzam, FSP fortron dobry jest, bardzo dlugo sprzedawany byl w
polsce pod nazwa hurtownika ModeCom (aczkolwiek sprzedawal on pod swoja
nazwa tez badziewne Feel-e).
Jednak radze dobrz sprawdzic (chocby na stronie fortrona) dany model
zasilacza - wiele z obecnie krazacych na allegro i w sklepach to starsze
modele, ktore maja glowny nacisk na +5v, 12v maja duzo slabsze, a
dzisiejsze komputery duzo bardziej obciazaja linie +12v (zasilanie
procesora, zasilanie kart pci-x itd)