Re: Jaki laptop (duzy wybór.....)

Autor: marcin <etlen_at_gazeta.pl>
Data: Sat 17 Jun 2006 - 21:07:03 MET DST

Użytkownik <afoka@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1150555898.498270.71510@p79g2000cwp.googlegroups.com...
>A co z grafiką ? Czy ten chpiset Intela (900,915,950) jest czegoś
>wart czy faktycznie całkowite minumum???

witam, mam della z grafika intela i powiem tak:
pod xp ogladanie filmow chodzi normalnie, bez problemu,
ogladanie animek ktore juz bardziej obciazaja grafe juz jest gorzej,
opoznienia sa zauwazalne. Do gier to odpada, ja nie gram wiec mi bez roznicy
ale raz zainstalowalem collina 2 dziala niby okey ale nie bylo to cos
satysfakcjonujacego.
Wrecz odpada.
Pod linuksem: instalacja bez problemowa tylko pod FC 5 gdzie glxinfo po
instalacji
mowi: direct rendering YES ale z ogladaniem filmow jest jak pod xp. Pod FC 5
jest wiec
dobrze dlatego poniewaz jest X.org w wersji 7.0 Pod FC 4 lipa byla straszna,
filmow nie dalo sie
ogladac nawet mplayer'em i xine'e. Po aktualizacji x.orga pod FC 4 z
domyslnego,
dalo sie zainstalowac sterownik intela zamiast vesy i filmy owszem szly ale
kiepsko.
Rozdzielczosc zawsze 1280 na 800 pod xp i linuksem. Co wiecej, linuks widzi
tylko
8 Mb pamieci karty, zadne tam 128, bo to niby dzielona pamiec z ramem

A zatem niby wszystko okey ale na strym PC z grafa GeForce 2 MX 400 wszystko
dzialo
pieknie pod win2k a pod linuksami np redhat i debian to po prostu bajka
byla.
Sugeruje wiec kupic porzadna grafe a nie tam niewiadomo co produkcji intela

pozdrawiam