Radek 9550 i jego niezdolność to rzucania obrazu na ekran TV

Autor: Zbój <zboj87_at_gmail.com>
Data: Sat 17 Jun 2006 - 16:08:21 MET DST

Witam,

Jak w temacie. Kiedy wkładam przejściówkę s-video - chinch, obraz
na monitorze robi sie rozmyty,a po podłączeniu telewizora jeszcze
dodatkowo różowy. Nie wiem, co jest przyczyną. Dodam jeszcze, że na
TV nie ma obrazu i próbowałem już 2 modeli TV (m.in. markowego
Soniacza). Z kablami też chyba wszystko w porządku, bo próbowałem
koncentrycznym i zwykłym s-video. Hepl!