Re: Lutowanie ścieżek na płycie głównej.

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Fri 16 Jun 2006 - 16:23:42 MET DST

Radosław Sokół wrote:
> Włącz proszę MIME w swoim czytniku, bo teraz wysyłasz nie-
> prawidłowo zakodowane wiadomości. Tutaj masz instrukcję:
> http://www.grush.one.pl/mime/
Ups, miałem zaznaczone tylko dla maila... Już poprawiłem...

> To, że z wierzchu są uszkodzenia, to pół biedy. Ale przy
> okazji takiego uderzenia lubią też pękać ścieżki w wewnę-
> trznych warstwach laminatu, a tego się naprawić nie da...
No tak,
zabawa z tą płytą polega na tym że jest 2 procesorowa (PIII) i pierwsze
gniazdo nie działa.
Drugie działa. I całość działa pomimo że w instrukcji pisze aby jednak
obsadzić najpierw pierwszego procka ;-)

O i to spróbuję.
Czym się usuwa lakier z płyty głównej?

Pozdrawiam