Re: Lutowanie ścieżek na płycie głó=?ISO-8859-2?Q?wnej=2E?=

Autor: Artur Mariański <artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_epf.pl>
Data: Fri 16 Jun 2006 - 13:53:10 MET DST

Obywatel(ka) Radosław Sokół dnia 2006-06-16 doniósł(a), że:

> PS. Zamiast lutowania lepsze chyba będzie użycie lakieru
> korekcyjnego, ale wcześniej trzeba by usunąć lakier
> bezbarwny pokrywający ten fragment płyty żeby jakikolwiek
> kontakt był.

jesli jest problem z takim lakierem, to mozna sprobowac po prostu
zrobic mostek nad przerwa, lutujac do punktow lutowniczych lub
przelotek na plycie kawalek drucika, ew. do samej sciezki po usunieciu
lakieru.
O ile cos takiego bez problemu dziala przy np. sciezkach sygnalowych
kontrolera klawiatury na plytach gl. notebooka i innych temu podobnych
miejscach, to nie wiem czy bedzie pracowac bez problemu przy sciezkach
przez ktore plyna sygnaly o znacznie wyzszej czestotliwosci. Przy
bardzo wysokich czestotliwosciach sam ksztalt sciezki ma znaczenie,
wiec moze byc roznie.

Pozdrawiam

--

         Artur Mariański
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *